24 yıl aradan sonra yeniden Dünya Kupası'na katılma başarısı gösteren A Milli Takımımız, turnuvaya grup aşamasında veda etti. İlk maçında Avustralya'ya 1-0 mağlup olan millilerimiz, Cumartesi günü oynanan Paraguay karşılaşmasını da 2-0 kaybederek Dünya Kupası'ndan elendi.
PARAGUAY MAÇI DA DEV EKRANDAN İZLENDİ
Haymana Belediyesi, Avustralya maçında olduğu gibi Paraguay karşılaşmasını da Kent Meydanı'ndaki dev ekrandan vatandaşlarla buluşturdu. İçişleri Bakanlığı tarafından YKS nedeniyle birçok il ve ilçede dev ekran organizasyonlarına izin verilmezken, ilçemizde sınav yapılmaması nedeniyle gerekli izinlerin alınmasının ardından maç yayını gerçekleştirildi.
Sabahın erken saatlerinde oynanan karşılaşmaya rağmen Haymanalı sporseverler, Kent Meydanı'nda bir araya gelerek milli maçı seyretti. Ancak sahadan gelen sonuç, sporseverleri üzüntüye boğdu. Paraguay karşısında alınan 2-0'lık mağlubiyetle birlikte millilerimizin Dünya Kupası serüveni sona ererken, vatandaşlar büyük hayal kırıklığı yaşadı.
Öte yandan Haymana Belediyesi tarafından maç öncesinde ve karşılaşma sırasında vatandaşlara çorba ve çay ikramında bulunuldu.
Haber: Mustafa ULUER